Ik heb een klacht over jullie dienstverlening
Algemeen
Natuurlijk vinden wij het jammer dat je ontevreden bent. Toch horen we graag wat er aan de hand is. Dan kunnen wij met je op zoek naar een passende oplossing. Waar mogelijk verbeteren wij onze dienstverlening. Je kunt de klacht op de volgende manieren melden:
- Via Klacht melden;
- Telefonisch via 0592 400 100;
- Via een brief (Postbus 500, 9400 AM Assen);
- Door langs te komen bij ons op kantoor.
Ervaar je overlast van je buren of buurtbewoners?
Dit is niet een klacht over onze dienstverlening, maar valt onder 'overlast'. Probeer dit dan eerst samen op te lossen, door met elkaar te praten. Via Overlast melden kun je de overlast ook bij ons melden.
Heeb je een reparatieverzoek?
Ook dit is niet een klacht over onze dienstverlening. Voor storingen of gebreken aan je woning kun je direct via Reparatieverzoek indienen een reparatieverzoek bij ons indienen.