Oplevering

Hieronder staan de veelgestelde vragen over het de oplevering van een woning. Niet gevonden wat je zocht? Probeer het dan via de zoekfunctie rechtsbovenin, of stel je vraag via het contactformulier.

Veel gevraagd over Oplevering

Ik ben niet (helemaal) tevreden over de oplevering van mijn nieuwe woning. Waar kan ik terecht?

Algemeen

Als je ontevreden bent over de manier waarop wij de woning aan je hebben opgeleverd, of als je hier vragen/opmerkingen over hebt, dan kun je natuurlijk contact met ons opnemen. Wij kunnen je dan doorverbinden met de woninginspecteur die de inspecties in de woning deed, of hem vragen je hierover terug te bellen.

Kan het naamplaatje bij de intercom / brievenbus worden aangepast?

Algemeen

Woon je in een wooncomplex? monteert gratis een naamplaatje bij de intercom en/of brievenbus. Bij de oplevering en sleuteluitgifte van de woning geef je aan of je een naamplaatje wilt en welke gegevens daarop moeten staan.

Staat de vorige huurder nog op het naamplaatje? Of is de gezinssamenstelling gewijzigd en dient het naamplaatje daarom vervangen te worden? Geef dit aan ons door via Reparatieverzoek indienen. Onze vakman zal het naamplaatje vervangen.